Vet du att du kan tillverka precis vad du vill?

Allt har sin frekvens och det gäller att tala om för vattnet vad du vill ha.
Glädje har sin frekvens, avslappning har sin, värktabletter har sin osv.
Det gäller att veta vad du vill ha.
Hur gör du då? Jag tar en glasburk och skriver
en lapp på burkens utsida med texten vänd in mot det violetta vattnet jag fyllt
glasburken med. Vad jag skriver bestämmer jag själv. Jag har t.ex en burk med
texten paraflex comp, en värktablett. Den ger mej hjälp i 3 timmar, sedan får jag dricka
mer vatten om värken återkommer. När vattnet i glasburken tar slut är det bara att fylla på
mer violett vatten, det programmeras inom ett par sekunder. Allt går fort. Testa! Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0